Gyakran ismételt kérdések
A megrendelések feldolgozása maximum 2 munkanapba telik, mely a csomagolás és a szállítási opcióknál kiválasztott futárszolgálatnak átadást is magába foglalja.
A futárszolgálatnak átadott csomagok kiszállítási ideje a szállító cégen múlik ezek után, érdeklődni a kiszállítás alatt álló megrendelés állapotáról a futárcég ügyfélszolgálatán lehetséges. A futárszolgálatok elérhetősége a saját honlapjukon, illetve oldalunk Adatkezelési tájékoztatójában, a futárcég adatait ismertető szekcióban is megtalálhatod.
Általában a futárok 1 munkanapon belül szokták a csomagokat kiszállítani, így a megrendelés leadása/elküldése után várhatóan 3 munkanap múlva érkezik meg hozzád.
Megrendelésedről bővebben telefonon és emailben is tájékoztatást tudunk adni, kérlek keress fel minket elérhetőségeink egyikén!
A megrendelt termék(ek) visszajuttatása cégünk székhelyére lehetséges (2039 Pusztazámor, Táncsics Mihály utca 2/A), a visszaküldendő(ek) biztonságos csomagolásáról kérjük gondoskodj.
A visszaküldés díja a vevőt, tehát Téged terhel.
Amennyiben telefonon vagy emailben nem jelezted számunkra a visszaküldés okát, kérünk, hogy a csomagba egy papírlapra írd rá azt, hogy tudjuk miért érkezett vissza hozzánk kiadványunk.
Az elállásról az Általános Szerződési Feltételek oldalunkon olvashatsz bővebben.
Cégünk szerződött futárszolgálatai csak Magyarország területén tudják megoldani a megrendelések kiszállítását, így külföldi megrendeléseket nem tudunk teljesíteni.
Házhoz vagy csomagautomatába szállítással tudsz Nálunk rendelni, bővebb információt a Szállítási díjak oldalunkon találsz.