Kérdésed van?

Gyakran ismételt kérdések

Mikorra várhatom a megrendelésem kiszállítását?

A megrendelések feldolgozása maximum 2 munkanapba telik, mely a csomagolás és a szállítási opcióknál kiválasztott futárszolgálatnak átadást is magába foglalja.

A futárszolgálatnak átadott csomagok kiszállítási ideje a szállító cégen múlik ezek után, érdeklődni a kiszállítás alatt álló megrendelés állapotáról a futárcég ügyfélszolgálatán lehetséges. A futárszolgálatok elérhetősége a saját honlapjukon, illetve oldalunk Adatkezelési tájékoztatójában, a futárcég adatait ismertető szekcióban is megtalálhatod.

Általában a futárok 1 munkanapon belül szokták a csomagokat kiszállítani, így a megrendelés leadása/elküldése után várhatóan 3 munkanap múlva érkezik meg hozzád.

Megrendelésedről bővebben telefonon és emailben is tájékoztatást tudunk adni, kérlek keress fel minket elérhetőségeink egyikén!

Hogyan tudom visszaküldeni a megrendelésemet?

A megrendelt termék(ek) visszajuttatása cégünk székhelyére lehetséges (2039 Pusztazámor, Táncsics Mihály utca 2/A), a visszaküldendő(ek) biztonságos csomagolásáról kérjük gondoskodj.

A visszaküldés díja a vevőt, tehát Téged terhel.

Amennyiben telefonon vagy emailben nem jelezted számunkra a visszaküldés okát, kérünk, hogy a csomagba egy papírlapra írd rá azt, hogy tudjuk miért érkezett vissza hozzánk kiadványunk.

Az elállásról az Általános Szerződési Feltételek oldalunkon olvashatsz bővebben.

Hová kérhetem a szállítást?

Cégünk szerződött futárszolgálatai csak Magyarország területén tudják megoldani a megrendelések kiszállítását, így külföldi megrendeléseket nem tudunk teljesíteni.

Házhoz vagy csomagautomatába szállítással tudsz Nálunk rendelni, bővebb információt a Szállítási díjak oldalunkon találsz.

Nem találtál oldalunkon választ a kérdésedre?

Küldj üzenetet nekünk vagy hívj fel minket a +36/70-311-2200 telefonszámon!